Prínos do kultúry  nebudem riešiť,  lebo MILUJEM desmod. Veď kto by ich nemiloval po megašlágri Hemeroidy? Ja sám mám tento hit ako zvonenie v mobile. Aj ako budíček a ako jedinú pesničku v ajpode.

Ale iné chcem, moja žienka ma s úsmevom upozornila na jeden vizuál. Desmod & urpiner rock edition. No desmodu ide karta, to im treba nechať. "spojenie modernej rockovej hudby klasickej technológie výroby podčiarkuje osobitý charakter tohto polotmavého ležiaka....."  a ten vizuál- kuliho vizionársky pohľad, tieňom vymazaný lalok a očné linky....jaaaaaaaj.

Inými slovami, toto spojenie je "na posranie a na pogrcanie" A môžeš si vybrať, či sa pogrcáš z desmodu alebo z toho fajného pivečka.  Ak ma niekto viní, že som neobjektívny a že som to v živote nepil, tak sa mýli.

Toto pivo som pil.  A posral som sa z neho.

Dokonca sa pamätám na ich Jurki edition. (zalistované a predávané len na jurki pumpe - crosspromo jak HOVADO) Tak tá edícia bola fantastická. Škoda že ju nevyužili aj teraz- Jurki desmod urpín.

Mám aj slogan- jurki desmod urpín, žalúdok ti zdurím.

To ja ako keď helenka dala reklamu na poľská zmrzku z rastlinného tuku, veď kto by si nepamätal slogan: zmrzlinu si daj , koral ochutnaj.


Btw: Pre prípadných lokálnych regionálnych copywriterov, miestnych reklamných mágov a iné hlavičky: na to s tým žalúdkom už mám copyright.