Zaujímavý spôsob ako sa odlíšiť od konkurencie si vybrala spoločnosť Minerálne vody a. s. pre svoj produkt Baldovská. Na svojej facebookovej stránke už niekoľko mesiacov medzi informáciami o súťažiach a iných aktivitách zverejňuje vtipy. Nie však obyčajné vtipy – okrem toho, že sú väčšinou staré a slabé, väčšina z nich je rasistických.
Spoločnosť sa pravdepodobne takto snaží osloviť skupinu spotrebiteľov na ktorých sa zatiaľ žiaden brand neorientuje – teda rasistov, špeciálne tých, ktorí svoju nenávisť orientujú na rómov. Tu je niekoľko z rasistických vtipov z ich oficiálnej stránky:
Som zvedavý ako sa tento zaujímavý marketingový prístup uchytí u zákazníkov a tiež ma zaujíma, ktorá online agentúra túto inovatívnu formu propagácie vymyslela.
Baldovskej navyše držím palce a som zvedavý na výsledky predaja v kategóriách psychicky zdravých ľudí.