Ahojte, volám sa Peter.
Už vyše 30 rokov sa venujem mojej záľube - unášaniu ľudí v dodávkach. Veľmi ma teší, že záujem o dodávky stále rastie a čoraz viac ľudí dokáže vďaka Facebooku túto krásnu záľubu, ktorá sa mi medzitým stala obživou, podporiť. Počet hysterických mamičiek s IQ odplaveným laktáciou utešene stúpa spolu s exponenciálne sa zvyšujúcim počtom zaručených svedectiev, podľa ktorých dnes chalani na jednej dodávke dokážu dať trasu Košice Chrudim a späť pod 12 hodín. Dôkazom záujmu je aj počet celkom vážnych zdieľaní obrázku dodávky na vašej stránke (aj keď pri vás, beťároch vráskavých, mám také hmlisté podozrenie, že si len robíte piču).
Keďže som začal ešte pred rokom 89 (ach, moja čierna Jolana - tak som volal svoju prvú dodávku), tak mám bohaté skúsenosti a bolo by škoda, keby som sa s nimi nepodelil. Začiatky boli ťažké. Autá boli na poukaz a zohnať si efektnú dodávku bol problém. Takže moje prvé KáVéčko (Kidnap Van) bola prestriekaná čierna tisícdvestotrojka s bielymi pruhmi na oknách..
Áno, bol to pohrebák a ľudí som len ťažko presviedčal, že mám vo vnútri niečo zaujímavé. Veľmi som závidel bratrancovi klausovi, ktorý ma k tomu vlastne priviedol, keď bol u nás na návšteve a obchádzal diskotéky. Keď mi potom pustil skvelý film zo života Ambulance, vedel som, čo chcem v živote robiť.
Ale začiatky boli vážne ťažké. Keďže správy o mojich cestách sa šírili len ústne, väčšinou medzi deťmi v družine a po večierke na lyžiarskych. Naozaj dariť sa mi začalo až po 89om, keď mi bratranec nechal svoj voz - krásny, nablýskaný, ktorý stačilo zvnútra vyumývať. Dizajn dodávky je totiž veľmi dôležitý. V podstate sú vhodné všetky tipy, ale napríklad táto je skutočne nevhodná.
Síce by na tom fičali maloletí, ktorými som po revolúcii zásoboval bavorské pivné pivnice, by z toho boli nadšení, ale.. je to trocha moc nápadné a fear fucktor (jasné, vždy treba myslieť aj na hrôzu vzbudzujúci marketing) je takmer nulový, čím trpí univerzálnosť využitia. Najefektívnejšia je decentná čierna, ale v poslednej dobe sú vyhľadávané aj červené a biele farebné úpravy a ako vidím na vašej stránke - aj úprava v policajných farbách. Zakúpený model si vždy vyžaduje aspoň malú úpravu (napr. vyplnenie škár zvukotesnou penou), nakoľko, bohužiaľ, špecializovaná firma momentálne na KáVéčka neexistuje. Viedenská firma Natasha, ktorá dodávala na špecifický trh dodávky so špeciálnym dvojitým zvukotesným tlmením, dvojitým istením obete v sedadlách a zabudovanou jatočnou pištoľou, ukončila výrobu na základe smernice CIK (Centrálny Iluminátsky Kneset) číslo 628-2001 - 362c. Takže moje odporúčanie - každá dodávka je dobrá, pravda - po malej úprave interiéru.
Ďalším bodom je návnada. Dôchodcovia sa najlepšie lákajú na mleté mäso. Za prísľub retro-obeda z čias, keď ešte jedli aj iné, než zemiakovú kašu, dokáže dôchodcovi nádherne zatemniť myseľ. Problém je len s odbytom. Dnes už dôchodcov nikto neberie ani na kúrenie...
Deti sa tiež neoplatia - výkupné ceny išli strašne dole, lebo trh je zaplavený lacným tovarom z Donbasu, ktorý na trh dodávajú ukrofašisti. S ostatnými chalaňmi z brandže plánujeme hromadnú sťažnosť na výbore CIK - ten nenažraný čokoládový zmrd Porošenko nemôže donekonečna deformovať trh! No čo už.. Časy Natashe Kampush sú už dávno preč. Je to škoda, lebo tento tovar sa dal zohnať za cenu fidorky - kus za kus. Takže našim starostlivým mamičkám odkazujem, že sa môžu trocha upokojiť. Zatiaľ.
Ešteže trh s orgánmi funguje stále super. Ale nalákať mladého, zdravého chlapa do dodávky - to je bez násilia strašná fuška. Najčastejšie mi to vychádza s tým, že mu vo vnútri prezradím niečo, čo netušil o očkovaní. Prípadne mu sľúbim dvojmesačný prístup na Voyo a predplatné časopisu Brejk, ak odpovie na pár anketových otázok. Mimochodom - thiopentál sodný majú teraz v Mountfielde len za tretinu (aj s tými peknými traktorčekmi).
Biele ženy na krásne mäso - tie idú furt. To je chlebofka. Tu platí pravidlo, že najväčšie množstvo nádherných mladých žien nájdete na dedinskom námestí, kde sa voľne motajú po priestore a odchyt je preto jednoduchý, lebo krásne ženy milujú dodávky. A keby nie, zastrčíte si košeľu do galot, preleštíte mokasíny, utriete si z brady zvyšky tresky a predstavíte sa ako zástupca švajčiarskej modelingovej agentúry zo Štokholmu. Tomu neodolá žiadna. Kým kolegyňa jednej známej dcéry vašej starej mamy o tom prípade začne informovať, už dávno je fešanda v eroto-menuboxe saudského chlípnika.
Takže výzva na záver: som rád, že sa nám to rozrastá. Len do toho, priatelia!
A vďaka všetkým za zdieľanie.