V poslednej dobe sa to rôznymi nákazami len tak šíri. Južná Amerika (a podľa New Time už aj Slovensko) má svoju Ziku, Sobrance majú žltačku, no a jedinci v predpubertálnom veku majú YouTuberkulózu. Proste dnes ak chcete byť in, musíte byť nejakým spôsobom nakazení, a samozrejme, za všetko môže očkovanie, homeopatiká a vlastizradca Kiska. Jednou z najrozšírenejších chorôb je už spomínaná YouTuberkulóza, v skratke YouTubera, ktorá už možno dostala aj vaše dieťa. Pre istotu na chvíľu prestaňte čítať a choďte svoje dieťa skontrolovať, či nemá na sebe tričko GGMNTV alebo gumený náramok na ruke s nejakým podobným nápisom. Ak áno, I´ve got some bad news for you. Ak nie, tak ste v poriadku. PRO TIP: Ak mu ešte v útlom veku šľahnete do žily silnú dávku heroínu, už nikdy nebude mať peniaze na YouTuberské tričká a iné Ficoviny. Podobne ako prolhané farmaceutické spoločnosti aj vy môžete zarábať na týchto chorých jedincoch, a to tak, že sa stanete prenášačom.

Iste máte momentálne v hlave množstvo otázok, či pochybností, no nebojte sa. Roznášať YouTuberu dokáže skutočne každý a jediné, čo k tomu potrebujete, je technické vybavenie a inteligenčný kvocient s trojcifernou hodnotou (v prípade, že túto podmienku nespĺňate, stačí aj bakalársky titul z fakulty masmediálnej komunikácie v Trnave). Môžeme začať. Najprv budete potrebovať pútavý názov vášho YouTuberáckeho kanála. Medzi nevhodné patrí napríklad: xXx_pussykiller69_xXx, alebo Suk Mike Hok. Fantázii sa v tomto smere nekladú. Dôležitý je však obsah, pretože pokiaľ nebudete točiť to, čo je momentálne trendy, tak o vás nebude nikto vedieť  –> nebudete mať odoberateľov -> nebude vás nikto sledovať (ak netrpíte silnou paranojou) -> nebudete roznášať YouTuberkulózu -> nebudú lóve. A to samozrejme nechceme, lebo my chceme zarobiť čo najviac peňazí z toho, že nielen že sme j*bnutí, ale ešte sa pri tom aj natáčame. Poďme sa spoločne pozrieť, čo musíte natáčať, aby ste sa stali úspešnými.

LET´S PLAY

Tento druh videí pozostáva z toho, že sa hráte hry na počítači, či hernej konzole a ľudia to potom pozerajú. Áno, skutočne existujú ľudia, ktorý si radšej pozrú, ako hru hráte vy, než aby si ju zahrali sami. Možno je to preto, že väčšina deciek sú lemry lemravé. Tento princíp funguje napríklad aj pri športoch ako futbal, či hokej. Jednou z najúspešnejších na tvorenie videí je hra Minecraft (čítaj Majnkraft, Merkelová approved), čo je vlastne niečo ako keď sme sa hrali s Legom, Merkurom alebo Sevou, akurát keďže doba ide do fekálií, tak pre dnešné deti vytvorili hru Minecraft. Za úspechom môže byť napríklad aj to, že Lego je dnes také drahé, že musíte predať obličku (v prípade veľkého Lega aj obe), aby ste si ho mohli dovoliť. Úplne super je, ak pri hraní budete vydávať nekontrolovateľné pazvuky a výkriky, takže tento typ videí odporúčame najmä pre ľudí s Tourettovým syndrómom. Fungovať by taktiež mohla hra Kotlebstein alebo pripravovaný remake Carmageddonu, kde hlavnou postavou bude Lipšic.

VLOGY

Vlog, teda video blog, je natáčanie sa pri zaujímavých činnostiach. Ak je najzaujímavejšou vecou, ktorá sa vám za posledné dni stala to, že ste boli v Tescu na zlacnené banány, tak na to radšej rovno zabudnite. Ideálne je, ak máte super zaujímavý život, ktorý vám platí tatko. Natáčať sa môžete pri čomkoľvek. Pri kupovaní nového iPhonu, kde sa nahneváte, lebo čierny už dopiči nemali. Alebo strávite príjemný deň v nákupnom centre, kde si kúpite nejaké tie nové najky a zakončíte to svojím obľúbeným Bubbletea, ktorý má v sebe viac éčok než priemerný vysokoškolák v indexe. Robiť môžete napríklad aj zaujímavé vlogy ako tento chlapík, ktorý vám ukáže, čo dostanete za letenku v hodnote 21 tisíc dolárov. Bombový vlog sa dá v lietadle natočiť taktiež, ak ste moslimského vierovyznania.

 

PRANKY

Pranky je len novodobé pomenovanie pre to, čo niekedy robil Jožo Pročko na ulici. DEALOVANIE. Proste sú to nachytávky, ktoré sú ale tak neuveriteľne primitívne, že sa to samozrejme ľuďom páči, nad čím sa už ani nepozastavujem, odkedy som videl, ako sa bavia na Temných kecoch. Prank v súčasnosti funguje aj ako ultimátne ospravedlnenie, respektívne vysvetlenie na všetko. Uvediem príklad. Predstavte si, že ste Kaliňák a zozadu vás jaroslavikuje Baštrnák. Alebo radšej si to nepredstavujte, ide iba o modelovú situáciu. Vtom sa dvere do spálne otvoria a tam vaša manželka. Čo teraz? Samozrejme, môžete na ňu urobiť tie povestné mopsie očká, no už ani ona vám to nežerie. V tom ale víťazoslávne vyskočíte z postele a zakričíte: I´TS A PRANK! [i_c_prenk]. Hurá, hrozba je zahnaná, manželka šťastná, vy tiež, že ste to uhrali na pána a ešte k tomu máte fasa video na váš YouTuberácky kanál. WIN – WIN. Najväčším prankom všetkých čias je však okrem mojej tváre to, keď vám na vysokej škole 5 rokov tvrdia, že všetko budete potrebovať k zamestnaniu, ktoré si bez problémov po škole nájdete. Potom však začnete hľadať prácu a zistíte, že to všetko bol len jeden veľký, plánovaný a premyslený prank.

SOCIÁLNE EXPERIMENTY

Tento druh videí sa skladá z dvoch slov, teda sociálny a experiment. Logicky nám teda vyplýva, že by to mal byť experiment/pokus, ktorý bude sociálny. To znamená, že môžete napríklad ľuďom rozdávať sociálne balíčky a sledovať, ako vám rastú preferencie alebo im môžete niečo brať, napríklad peňaženky, ale to už je tak trochu v rozpore so zákonom. Jedným z najlepších príkladov sociálneho experimentu, ktorý som pracovne pomenoval „Bozk na rozlúčku“, sa odohral v Galante. Ak ste náhodou tento sociálny experiment nepostrehli, tak v podstate ide o to, že mladý muž tam skúšal, ako dlho môže hobľovať 14-ročnú Natálku, kým si to niekto nevšimne, respektíve kým ho niekto nezastaví. Bum, bublina praskla, začalo o tom hovoriť celé Slovensko a máme virál ako vyšitý! Darmo, chalan vie, ako na to. Výsledkom toho bolo zistenie, že v tomto štáte no one gives a shit a môžete si tu v podstate robiť, čo chcete. Ja osobne by som urobil sociálny experiment, v ktorom by som našich neohrozených strážcov vlakov poslal do rezervácie v Trebišove. To už by síce bola skôr reality show, ale pokiaľ by to malo videnia, tak len dobre.

To bude z tejto prvej časti o tom, ako úspešne nakaziť ľudí YouTuberkulózou, všetko. Pokiaľ už žhavíte prsty na to, ako mi do komentárov napíšete, že keď si myslím, že je to také ľahké, tak nech to robím aj ja, tak vás zastavím. Jednak mám v sebe štipku súdnosti a aj keby som sa chcel stať slávnym YouTuberákom, nemám na to výbavu. Preto ak sa nájde nejaký sponzor, založím si vlastný kanál, ktorého názov môžete vymyslieť vy sami (ak priložíte ruku k dielu) a do prvého videa možno zlákam aj Luborga, s ktorým by sme mohli urobiť nejaký ten sociálny experiment. A ak by náhodou Ľubo odmietol, tak by som rád zavolal Moniku Flašíkovú Beňovú a pre tú by som nemusel vymýšľať nič, lebo ako všetci vieme, ona si rada vymýšľa kokotiny aj sama. Takže nezabudnite tento príspevok lajknuť, šérovať a sledovať YouTuberákov, nech majú peníze!