V minulej fafti fme fa venovali Polnišovej a fífe nám opäť vyfla nová verfia reklamy, pofuňme fa radfej ďalej, veď mofnofti na hejt reklamy fú pfiam nevyferpateľné. Dnef by fom rád venoval pár riadkov, podľa môjho náforu dofela faflúfene, náfmu triednemu nepfiateľovi, fuflajúfemu pfovi.
Vidíte, ešte som ani nezačal a neviem ako vás, ale mňa už teraz ide rozdrapiť od zlosti. To sa nedá prečítať, nieto ešte počúvať. Už som na tomto pekelnom svete pár desiatok rokov a tak som si zvykol, že v telke už fakt nič normálne nechodí. Čo nechodí, keby len nechodilo, tak ešte dajme tomu, ale mám pocit, že čím väčší dement sa tu objaví, tým väčšia stár z neho bude. Evidentne si to všimli aj reklamné agentúry. So slzičkou na kútiku oka, s láskou spomínam, že kedysi mávala táto spoločnosť na túto skvelú brzdu, náhradu za amícky čistič toaliet, zaujímavé reklamy.
Ja osobne radím medzi tie zaujímavé dievčatko, ktoré pri pohľade na otca povie, že už vidí prasiatko, či mladých chlapcov na nudnej pláži, čo si ho strčili do pohára, aby ich baby neokukovali. Viem, že už sa to moc nevysiela, ale viete mi niekto vysvetliť, čo spravilo z tohto alebo tohto letný hit?
Akože, nielen že je ten pes strašný, ale ešte aj šušle? Ako áno, dalo sa na tom pousmiať, ale taká bomba, aby to niekoho bavilo, to snáď nebola. Moja babka by povedala, že je ten pes taký škaredý, až je pekný. No to nemení nič na fakte, že je táto reklama absolútne dekadentná a strašná. V lete som sa vážne bál ísť na kúpalisko, aby som sa nemusel pozerať na plagátiky postihnutého psíka.
Neviem, na čom sa presne ľudia smiali/smejú, či na tom, aký je ten pes škaredý, alebo na jeho šušlaní. A tým pádom ani neviem, čo z toho je smutnejšie. Pri týchto reklamách si človek spomenie na strednú školu a na obete posmechu či šikany. Áno, netvárte sa, že o ničom neviete. Každý mal v triede nejakého exotíka, niekoho, kto bol fackovacím panáčikom. Niekde trošku viac, inde menej a poniektorí mali svojho kamoša, ktorí vám síce nikdy nič nespravil, ale už pri pohľade naň vám bolo jasné, že to svrbenie ruky utíšite, len ak ho trošku prefackáte. Je úplne jedno, čím si tieto osôbky svoje statusy získali a udržali možno i dodnes, podstatné je, že to od vás nebolo správne.
Ale ako vidno, tak ste si to poniektorí neuvedomili, pretože sa smejete na tom úbohom šušlavom stvorení. Vy tam fakt nevidíte tú podobnosť? Väčšina ste už starí prďúsi, no evidentne vám nie je proti srsti sa vysmievať niekomu s vadou. Nevravím, že ja som sa nesmial a neprovokoval svojho šušlajúceho brata, ale bolo to odo mňa detinské (xixi, stále ho tým viem nasrať) a teraz by som to už možno nerobil. Na druhej strane, niektoré chybičky vedia byť aj zaujímavé či sexi. A teraz nemyslím na človeka, ktorý by sa volal Jajajaján Stančičičík preto, že by koktal, ale preto, že koktal jeho otec a matrikár bol evidentne kokot. Myslím skôr na račkujúce slečny.
To keď si vyhliadnete v bare nejakú súcu žienku pod kosák a konečne po pár pivách naberiete odvahu použiť osvedčenú baliacu hlášku typu: „Ahój, ako sa máš?“ či „Čau kočka, máš moc krásne šaty, ešte lepšie by vyzerali na zemi vedľa mojej postele.“ A ona vám s udiveným pohľadom odpovie: „Pechrfektne, schrátka fakt superch, keď ťa vidím.“ alebo „Keď už, tak pchri mojej posteli vedľa chradiátorcha.“ Tak sa jej začnete smiať? Predpokladám, že ste už nejaké to gentlemanstvo nakúpili na zľavových portáloch a tak ju len pekne vyprášite, poďakujete, hodíte eurobubáky na stolík a pôjdete domov.
Tým chcem len povedať, aby ste nerobili z hovna džem a ak je reklama na prd, tak ju prosím, fakt prosím, nevychvaľujte do neba. Kvalitne na ne zanadávajte, ako sa chystám najbližšie na toho zeleného jeblého alzáka, júj toho stretnúť na ulici, a sledujte len dobré reklamy, ak ešte také chodia. Ak si skočíte na youtube, určite každý z vás nájde pár dobrých reklám. Ak by ste chceli vidieť najlepšiu reklamu tohto roka, stačí podporiť DM stránku a do diskusie napísať hodnotu príspevku. Následne vám niekto zašle link, že mi neveríte? Vyskúšajte, za pokus predsa nič nedáte.
(Varovanie: V tomto článku bola umiestnená podprahová správa za účelom reklamy.)