Slovník definuje pojem SugarDaddy ako „bohatého muža v stredných rokoch, ktorý míňa peniaze na mladé ženu, ktorá mu to vracia svojou neintímnou aj intímnou spoločnosťou.“ Trendu SugarDaddies sa prispôsobili aj zoznamovacie služby na internete a začali sa na túto oblasť špecializovať.
Je ich mnoho – niektoré sú slušnejšie, niektoré menej. Sugardaddymeet.com alebo MutualArrangements.com jemne naznačujú a majú prísnejšie pravidlá, aby sa to tam nezvrtlo na trh s bielym mäsom na okraji Bagdadu. Na druhej strane SugarDaddyForMe.com so sloganom „Atraktívna, Ambiciózna, Nenásytná: Chce byť hýčkaná a hľadá starostlivého a dospelého partnera na úrovni.“, či adult sugar daddy zoznamka AshleyMadison, ktorá sa mužom čo už dlho nemali sex prihovára na rovinu.
Aj keď sa tento koncept môže zdať drzý a nechutný, nie takmer v ničom iný ako systém MailOrderBride (nevesta na objednávku) – sprostredkúvajúci zoznámenie s potenciálnymi manželkami z Ukrajiny, Ruska či Ázijských krajín ktorý v USA fičí už roky. Veď čo majú tí chudáčikovia 40 roční vyhoretí manažéri robiť? Majú sa vyvážať v tom Bugatti a váľať v 200 metrovom byte na Manhattane sami?